Posted in Անգլերեն

Ինքնագնահատում

                                      Ինքնագնահատում

Կարողանում եմ

Մասամբ եմ կարողանում

Չեմ կարողանում

Սովորողի լեզվական կարողությունները Բնութագրող գնահատական
Կարողանում է ներկայանալ, ներկայացնել իր շրջապատի մարդկանց՝ իր և նրանց մասին հաղորդելով պարզ տեղեկություններ։  Կարողանում եմ
Կարողանում է հաղորդակցվել գրավոր և բանավոր՝ գործածելով պարզագույն կառույցներ։  Կարողանում եմ
Հասկանում է ընտանիք թեմայով հնչող պարզ և կարճ խոսքը։  Կարողանում եմ
Ներկայացնում է իր ընտանիքի անդամներին պարզ նախադասություններով։  Կարողանում եմ
Ընտանիք և ընտանեկան առօրյա թեմայով տալիս է  պարզ հարցեր և պատասխանում իրեն ուղղված հարցերին։  Կարողանում եմ
Լսում և հասկանում տունը և սենյակը նկարագրող, տնային գործերը թվարկող պարզ խոսքը։  Կարողանում եմ
Ընթերցում և հասկանում կարճ, պարզ տեքստեր տան, սենյակի նկարագրության վերաբերյալ:  Կարողանում եմ
Գրավոր և բանավոր նկարագրում իր տունը, սենյակը, պատմում իր տնային գործերի մասին՝ գործածելով  պարզ արտահայտություններ և նախադասություններ։  Կարողանում եմ
Պատասխանում է տան, սենյակի, իրերի, տնային գործերի մասին պարզ հարցերին և փոխադարձ հարցեր ուղղում զրուցակցին՝ գործածելով պարզ բառեր ու նախադասություններ։  Կարողանում եմ
Հասկանում դպրոցի, դպրոցական առօրյայի թեմաներով հնչող պարզ և կարճ խոսքը։  Կարողանում եմ
Կարդում և հասկանում է պարզ տեքստեր դպրոցի, դպրոցական առօրյայի մասին։  Կարողանում եմ
Տալիս է պարզ հարցեր դպրոցական առօրյայի, դասացուցակի մասին և արձագանքում նմանատիպ հարցերի։  Կարողանում եմ
Կազմում է ոչ շատ երկար գրավոր տեքստ իր դպրոցի, դպրոցական առօրյայի և դասացուցակի մասին՝ գործածելով  պարզ արտահայտություններ և նախադասություններ։  Մասամբ եմ կարողանում

2․Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված հեղինակային և կրթահամալիրի օրացույցային նախագծերին

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝

Մասնակցել եմ/

Թերի եմ մասնակցել

Չեմ մասնակցել

Եթե է մասնակցել է կամ թերի է մասնակցել, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված աշխատանքի հղումը

Մասնակցություն հեղինակային և կրթահամալիրի օրացույցային նախագծերին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
Ուսումնական ամառ․արձակուրդային նախագծեր, այլ աշխատանքներ  A Bicycle
Մխիթար Սեբաստացու օրեր.Թարգմանական նախագծեր. My Info Planet/պարտադիր չէ  
·        Հաղորդակցական ընտանեկան նախագծեր

At the libraray-giving personal information
Interview with famous people

 Interview with football player
   Նախագիծ՝ «Ընթերցում և քննարկում ենք Բրիտանական խորհրդի կայքում հրապարակված հեքիաթները»  Little Red Riding Hood
  Նախագիծ.«Ամանորը իմ ընտանիքում»  The New Year in my family
Երաժշտական համագործակցային նախագիծ. «Ներկայացնում ենք Ամանորյա և Սուրբ ծննդյան երգերի շարք»  We Will jingle
Լրացումներ  
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից  

3․Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված ուսումնական ճամփորդություններին

Սովորողը՝

Մասնակցել եմ/Իրականացրած ճամփորդության վերաբերյալ սովորողի բլոգի հղումը

Չեմ մասնակցել

4․Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝

Մասնակցել եմ

Չեմ մասնակցել

Եթե սովորողը մասնակցել է, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված ֆլեշմոբային աշխատանքի հղումը

Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
Անգլերենի սեպտեմբերյան ֆլեշմոբ  https://mariabarseghyan.edublogs.org
/2022/09/18/english-flashmob/
Անգլերենի հոկտեմբերյան ֆլեշմոբ  https://mariabarseghyan.edublogs.org
/2022/10/20/english-flashmob-2/
Անգլերենի նոյեմբերյան ֆլեշմոբ  https://mariabarseghyan.edublogs.org
/2022/11/18/english-flashmob-3/
Անգլերենի դեկտեմբերյան ֆլեշմոբ  https://mariabarseghyan.edublogs.org
/2022/12/20/english-flashmob-4/

2-րդ ուսումնական շրջան/ուսումնամարզական ձմեռային ճամբար

Սովորողը՝

Ցուցաբերել եմ մասնակցություն

Չեմ ցուցաբերել մասնակցություն

Եթե է սովորողը ցուցաբերել է մասնակցություն, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված աշխատանքի հղումը

Սովորողի մասնակցությունը ձմեռային ճամբարին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը 
  Մասնակցություն անգլերենի ծրագրով որոշված ճամբարային նախագծին(երին) English-Armenian Dictionary
  Մասնակցություն ձմեռային ուսումնական ճամփորդություններին  https://lenaghazaryan.wordpress.com
/2023/01
/18/%d5%b1%d5%b4%d5%a5%d5%bc%d5%a1%d5%b5%d5%ab%d5%b6-%d5%b4%d5%a1%d6%80%d5%a6%d5%a1%d5%af%d5%a1%d5%b6-%d5%ad%d5%a1%d5%b2%d5%a5%d6%80-2023-%d5%a4%d5%a5%d5%ba%d5%ab-%d5%bd%d5%a1%d5%b0%d5%a1%d5%a4%d5%a1/
   Մասնակցություն հունվարյան ճամբարային ֆլեշմոբին  https://mariabarseghyan.edublogs.org
/2023/01/08/%d5%b4%d5%a1%d5

%a9%d5%a5%d5%b4%d5%a1%d5%bf%d5%ab%d5%af%d5%a1%d5%b5%d5%ab-%d6%86%d5%ac%d5%a5%d5%b7%d5%b4%d5%b8%d5%a2-2/
Լրացումներ  
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից  

3-րդ ուսումնական շրջան

1․Պետական չափորոշիչների վրա հիմնված սովորողի լեզվական կարողությունները՝ ըստ առարկայական ծրագրի թեմաների։

Սովորողը կրկին ինքնուրույն կամ ուսուցչի, ծնողի օգնությամբ է լրացնում իր լեզվական կարողությունները՝ «Բնութագրող գնահատական» վանդակում նշելով՝

Կարողանում եմ

Մասամբ եմ կարողանում

Չեմ կարողանում

Սովորողի լեզվական կարողությունները Բնութագրող գնահատական
Հասկանում է ծանոթության, ընկերների մասին հնչող պարզ խոսքը։ Կարողանում եմ
Կարդում և հասկանում է պարզ արտահայտություններով ու նախադասություններով կազմված տեքստեր, երկխոսություններ ՝ ընկերության/ընկերասիրության, ծանոթության մասին։ Կարողանում եմ
Պարզ բառերով և կարճ նախադասություններով նկարագրում է իր դասընկերոջը կամ բակի ընկերոջը։ Կարողանում եմ
Կազմում է գրավոր տեքստ, երկխոսություն իր, իր ընկերների մասին՝ օգտագործելով պարզ արտահայտություններ և նախադասություններ։ Կարողանում եմ
Լսում և հասկանում է օրվա և շաբաթվա օդերևութաբանական տեղեկատվությունը։ Կարողանում եմ
Պարզ բառերով և կարճ նախադասություններով նկարագրում տարվա և օրվա եղանակը։ Կարողանում եմ
Պարզ նախադասություններով գրում է տեքստ իր նախընտրած եղանակի մասին։ Կարողանում եմ
Շատ կարճ նախադասություններով դասընկերոջ հետ երկխոսւթյուն է վարում տարվա եղանակների մասին։ Կարողանում եմ
Լսում և հասկանում է գնորդի և վաճառողի երկխոսության (ձայնագրություն, տեսահոլովակ) ընդհանուր բովանդակությունը։ Կարողանում եմ
Կարդում և հասկանում է «Գնումներ» թեմայով պարզ տեքստեր։ Կարողանում եմ
Բացատրում է իր նախընտրած հագուստի տեսակը, ձևը, չափսը, գույնը, ինչից է պատրաստված։ Կարողանում եմ
Երկխոսություններ է վարում պարենային խանութում/շուկայում, հագուստի խանութում գնումներ կատարելիս։ Կարողանում եմ
Լրացումներ
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից  

2․Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված հեղինակային և կրթահամալիրի օրացույցային նախագծերին

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝

Մասնակցել եմ/

Թերի եմ մասնակցել

Չեմ մասնակցել

Եթե սովորողը մասնակցել է կամ թերի է մասնակցել, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված թերի կատարված աշխատանքի հղումը

Սովորողի մասնակցությունը հեղինակային և օրացույցային նախագծերին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
      Թումանյանական օրեր. Նախագիծ «Հ. Թումանյանի հեքիաթները ներկայացնում ենք անգլերեն» Black kiddy
·        Սուրբ Զատիկը իմ ընտանիքում Easter
     Նախագիծ. «Ընտանեկան-հեքիաթապատում ներկայացումներ»  
    Նախագիծ՝ «Ընթերցում և քննարկում ենք Բրիտանական խորհրդի կայքում հրապարակված հեքիաթները» Little Red Riding Hood
 Ուսումնական գարունՀաղորդակցական ընտանեկան նախագծեր

Describing people
Introducing a friend
shopping for clothes
Ordering food in a cafe

https://mariabarseghyan.edublogs.org/2023/03/14/english-44/

https://mariabarseghyan.edublogs.org/2023/05/03/a-dialogue/

Լրացումներ  
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից  

3․Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված ուսումնական ճամփորդություններին

Սովորողը՝

Մասնակցել եմ/Սովորողի բլոգի հղումը

Չեմ մասնակցել

4․Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝

Մասնակցել եմ

Չեմ մասնակցել

Եթե սովորողը մասնակցել է, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված ֆլեշմոբային աշխատանքի հղումը

Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
Անգլերենի փետրվարյան ֆլեշմոբ  https://mariabarseghyan.edublogs.org
/2023/02/17/%d5%a1%d5%b6

%d5%ac%d5%a5%d6%80%d5%a5%d5%b6%d5%ab-%d6%86%d5%ac%d5%a5%d5%b7%d5%b4%d5%b8%d5%a2/
Անգլերենի մարտյան ֆլեշմոբ  https://mariabarseghyan.edublogs.org
/2023/03/18/english-flashmob-5/
Անգլերենի ապրիլյան ֆլեշմոբ  https://mariabarseghyan.edublogs.org
/2023/04/17/english-flashmob-6/
Անգլերենի մայիսյան ֆլեշմոբ  https://mariabarseghyan.edublogs.org
/2023/05/19/flashmob-in-english/

4-րդ ուսումնական շրջան/ամառային ուսումնական ճամբար

Սովորողը՝

Ցուցաբերել եմ մասնակցություն

Չեմ ցուցաբերել մասնակցություն

Եթե է սովորողը ցուցաբերել է մասնակցություն, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված աշխատանքի(ների) հղումը(ները)

Սովորողի մասնակցությունը ամառային ուսումնական ճամբարին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
   Մասնակցություն անգլերենի ծրագրով որոշված ճամբարային նախագծերին։  
  Մասնակցություն ամառային ուսումնական ճամփորդություններին։  
  Մասնակցություն հունիսյան ճամբարային ֆլեշմոբին։  
Լրացումներ  
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից  

Տարվա ընթացքում սովորողի ակտիվ մասնակցությունը/պարտադիր չէ

1․Մասնակցություն կլոր սեղաններին/սովորողի կամ դասավանդողի բլոգի հղումը

2․Մասնակցություն բաց դասերին/սովորողի կամ դասավանդողի բլոգի հղումը

3․My Info Planet/Իմ տեղեկատվական մոլորակը մեդիահանրագիտարանի համար թարգմանական նյութերի աշխատանքներին։/ Թարգմանած նյութի(երի) հղումը(ները)

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով