Posted in Մայրենի

Խոսող ձուկը

 «Խոսող ձուկը»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Անծանոթ բառերը դո՛ւրս գրիր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր։
  2. Թվարկի՛ր հեքիաթի հերոսներին և յուրաքանչյուրին մեկ բառով բնութագրի՛ր:
  3. Ի՞նչ է ասում ձուկը շալակատարին: Նշի՛ր այդ հատվածը:
  4. Ինչպիսի՞ն էր ձուկը:
  5. Իսկ շալակատարը ինչպիսի՞ մարդ էր:
  6. Նշի՛ր վերջալույսը նկարագրող հատվածը, paint նկարչական ծրագրով նկարի՛ր այն և տեղադրի՛ր  բլոգումդ:
    — Եկել ե՜մ,- դռան ետևից ձայն է տալիս Հրեշը։
    — Ես էլ եմ եկե՜լ,- պատասխանում է ներսից հյուրը։
    — Որտեղի՞ց ես եկել։
    — Ծովի էն ափից։
    — Ընչո՞վ ես եկել։
    — Կաղ մոծակը թամքել եմ, վրեն նստել եմ, եկել։
    — Ուրեմն ծովը պստիկ է եղել։
    — Ի՜նչ պստիկ, արծիվը չի կարող մի ափից մյուսը թռչի։
    — Ուրեմն արծիվը ճուտ է եղել։
    — Ի՞նչ ճուտ, թևերի շվաքը քաղաք է ծածկում։
    — Ուրեմն քաղաքը շատ է փոքրիկ։
    — Ի՜նչ փոքրիկ, նապաստակը մի ծայրից մյուսը չի հասնի։
    — Ուրեմն նապաստակը ձագ է։
    — Ի՛նչ ձագ. մորթին մի մարդու քուրք դուրս կգա, գլխարկն ու տրեխն էլ ավել։
    — Ուրեմն մարդը թզուկ է։
    — Ի՜նչ թզուկ, ծնկան ծերին աքլորը ծուղրուղու կանչի, ձենը ականջը չի հասնիլ։
    — Ուրեմն խուլ է։
    — Ի՛նչ խուլ, սարում որ պախրեն խոտ պոկի, նա կլսի։ Հրեշը մնում է կապված, մոլորված.
  7. Հեքիաթը ձկան անունից համառոտ պատմի՛ր:
    Լինում է չի լինում մի աղքատ մարդ է լինում։ Ինձ բռնում են, իսկ մի մարդ ինձ փրկում է գցում ջուրը որպեսզի ես չմահանամ։ Այդ մարդը ինձ շատ է օգնում։ Մի օր էլ նրան հանեցին գործից և նա իր կնոջ հետ մնաց սոված։ Հետո նրան մի հրեշ տեսավ և իր կովը տվեց երեք տարով, բայց պայմանով եթե երեք տարին լռանա նա կգա նրանց մոտ եթե հարց տա և նրանք ժիշտ պատասխանեն ուրեմն կովը նրանցն է։ Եկա ես և փրկեցի նրանց կյանքը որովհետև նրանք իմ կյանքն էին փրկել, և կովը մնաց նրանցը։
  8. Նամակ գրի՛ր ձկանը:
    Ձուկ շատ շնորակալություն,  որ դում փրկեցիր մեր կյանքը։ Մենք քեզ չենք մոռանա երփեկ։ Մենք քեզ գեղեցիկ անուն ենք դրել, բայց չենք ասի որովհետև, դա գաղտնիք է։ Նաև մենք  քեզ ուղարկել ենք մի նվեր և մենք հուսով ենք, որ քեզ դուր կգա։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով